Представяне на доброволците от Русе


Част от доброволците в екипа ни се представят:

Кокича: Мога да съдействам за покупка на стоки. Не разполагам с кола. Не си представям някой да прави разместване точно сега, но като цяло не съм ситен човек, мога да съдействам със сила, ако е нужно. Знам 20 тъпи вица, не изпадам в истерии, нямам нужда от драма в живота си, допускам, че мога да повдигна нечий тонус с разговор.
 
Радост: Шофьор съм, мога да пазарувам и доставям продукти. Стажант акушерка съм, тоест мога да извършвам лекарски назначения - инжекции, превръзка и др. Мъжко момиче съм, т.е. не ме е страх от работа, има ли желание, има и начин.
 
Айбениз: Фризьор съм, но мога да съдействам и за много други неща..
Пазаруване, чистене, мога да готвям, обожавам книги, обичам животните.
За всичко свързано можете да ми разчитате.Обичам да се запознавам и да бъда полезна абсолютно на всеки в нужда.
Емил: Мога да съм полезен с пазаруване и доставяне на храни и лекарства. Мога и да помагам в кухня или в столова.
 
Александрина: Имам кола, мога да пазарувам, мога да помогна за всичко необходимо.
 
Антоний: Бих могъл да помогна по следния начин: Мога да напазарувам предварително продукти от първа необходимост и след като има заявка от нуждаещ се, направо да отида до адресът без да се губи време за вземане на пари и връщане. Така заявявайки своята поръчка по телефона, ще може да им се казва на хората точната сметка. Разполагам с транспорт за който ще си поема разходите. За сега не съм освободен от работа и ще мога да съм на разположение преди и след работа.
 
Юлия: Мога да помогна с телефонен разговор. Тази ситуация ще подейства психически на много хора и понякога дори и един телефонен разговор може да даде надежда и да не губим вяра за по-добри дни.
 
 
 
 
 

Чети още